V skutočnosti existujú aj menej tradičné spôsoby, ako získať viac spätných odkazov pre vaše webové stránky, ktoré ste možno neskúmali. Plus, s mnohými z týchto taktík, nie je potrebné obťažovať sa s komplikovanými SEO, ak to nie je vaša silná stránka.
Tu sú spôsoby, ako získať viac spätných odkazov pre webové stránky malých firiem.
Vytvorte infografiku
Infografika je jednou z najrozšírenejších foriem online obsahu. Ide o grafické vizuálne reprezentácie informácií, údajov alebo poznatkov určených na prezentáciu informácií rýchlo a jasne.
Vzhľadom k tomu, že infografiky sú ľahko zrozumiteľné a tak zábavné, sú často zdieľané na sociálnych sieťach. Plus, ďalšie spoločnosti a bloggeri vo vašom odvetví budú pridávať vašu infografiku na svoj vlastný obsah, odkazujúc späť na vaše webové stránky. V skutočnosti podľa Hubspotu, môže infografika zvýšiť návštevnosť webu až o 12 percent.
Získajte mediálne pokrytie
Miestne mediálne pokrytie je nielen skvelé pre propagáciu a získanie nových zákazníkov, ale môže vám pomôcť získať kvalitnejšie spätné odkazy aj pre vaše webové stránky. Ak sa napríklad vaša firma zúčastňuje na miestnej udalosti, informujte o tom miestne spravodajské médiá.
Ponúknite bezplatný online nástroj
Ďalším spôsobom, ako získať veľa spätných odkazov a návštevnosť vašich webových stránok, je bezplatný online nástroj.
Dôležité je, že váš online nástroj nemusí byť komplikovaný. Ak vlastníte účtovný podnik, napríklad môžete ponúknuť jednoduchý kalkulátor dane z príjmu.
Príklad:Fitness centrum by mohlo ponúknuť online počítadlo kalórií. Nástroje, ako sú tieto, budú veľmi užitočné pre vašu cieľovú skupinu a získajú veľa online akcií.
Téma SEO môže premôcť veľa majiteľov malých podnikov. Ale s týmito jednoduchými a nápadnými tipmi, ako získať viac spätných odkazov na vaše webové stránky, môžu majitelia podnikov vychutnať zvýšenie v hodnotení vyhľadávačov. Čím viac používateľov online nájde vaše podnikanie prostredníctvom týchto typov obsahu, tým viac potenciálnych zákazníkov budete mať.